fbpx

Antistres

ANTISTRESNI PROGRAM
Življenje brez stresa.

Za vse ki imate naslednje težave:

  • dalj časa trajajoča utrujenost,
  • imate občutek nemoči, izgubljate upanje in izgubljate nadzor nad situacijo,
  • težave z nespečnostjo,
  • imate občutek, da ste starejši, kot ste v resnici,
  • imate težave s koncentracijo,
  • imate težave s spominom,
  • težko dihate.

Kaj pridobim?

S programom boste zopet zaživeli polno življenje. Zopet boste srečni in zdravi. Opolnomočili se boste z orodji, ki vam bodo pomagala v stresnih situacijah, tako, da vam nikoli več ne bo potrebno zopet doživljati težke čase. Naučili se boste tudi prepoznati in pripraviti se na prihajajoči stres, tako da vam to ne bo več predstavljalo obremenitev.

Stresne situacije

Ko se znajdete sredi izjemno stresnega dogodka,  se aktivira vaš avtonomni živčni sistem. Gre za del živčnega sistema, ki je odgovoren za nadzor nenadzorovanih telesnih aktivnosti, kot je dihanje. Ko ste pod stresom se le ta vklopi, in telo dobi signal, da mora pobegniti ali se boriti za svoje življenje. Naenkrat se morate spopasti z občutki nemoči, izgube upanja in izgube nadzora nad situacijo.  To je tudi odziv, ki ga danes lahko izzovete s številnimi dogodki, ki ste jim priča vsak dan. Pritiski v službi, v odnosih, prijateljstvih, zahteve vsakdanjika.

Spopadanje s stresnimi situacijami

Stresna obdobja navadno uspete premagati skozi čas in ko pritisk popusti, si lahko oddahnete. Daljša stresna obdobja pa vedno nekompromisno puščajo negativne posledice. Na začetku te niso tako očitne in dolgotrajne, slej kot prej, pa se začnejo izražati na zdravniškem izvidu ali v ogledalu. Skozi analizo je možno prepoznati vzroke, ki vas pripeljejo vedno znova v stresna obdobja in velikokrat se izkaže, da je to vaš nezavedni vzorec.

Posledice dolgotrajnega stresa

Stres je povezan s številnimi vodilnimi vzroki za smrt, kot so srčna obolenja, rak, pljučne bolezni, nezgode, ciroza jeter, depresija, anksioznost, samomori. Stres stresa mlado in staro, izobražene in neuke, zdravnike in bolnike, stres ne izbira ne časa in ne kraja.

Življenje brez stresa

Čeprav stres dokazano povzroča številne telesne in duševne težave, brez njega ne moremo živeti. Zato pozabite na iskanje načinov, kako bi se mu izognili, saj to ni mogoče. Popolnoma nestresno življenje vas ne bo naredilo ne srečne in ne zdrave. Stres je namreč sestavni del življenja. V pravi meri je nujno potrebna začimba, ki omogoča kakovostno življenje.

Čustva in stres

Dolgotrajna skrb, strah, žalost, pohlep in jeza so poglavitna čustva, ki neugodno vplivajo na telo. Posledično se to manifestira v obliki bolezni. Vsako pretirano čustvovanje slabi določen sklop notranjih organov. Skrb izčrpava vranico in trebušno slinavko. Posledično slabše deluje tudi želodec. Moteno je njegovo gibanje in izločanje prebavnih sokov, zato slabše opravlja svoje naloge. To se sčasoma pokaže v prebavnih motnjah, napihnjenosti, bolečinah pod žličko,v  pekočem spahovanju ali razjedi želodčne sluznice. Kadar se torej vzrok za želodne težave skriva v skrbeh, se samo z jemanjem zdravil teh težav ne boste trajno rešili. Žalost ohromi pljuča in debelo črevo, jeza moti normalno delovanje jeter, strah ohromi ledvice, preveč načrtov, ambicij ali veseljačenja pa načne srce.

Omenjena čustva zelo izčrpavajo energijo organov. S časoma do te mere, da so le ti dovzetni za patogene organizme in degenerativne procese.

Za trajno odpravljanje zdravstvenih težav, ki jih ta čustva povzročajo, je potrebno obvladati tudi te strupe.

Pomoč v stresnih situacijah

Prijatelji, starši, partner, so vaši najbližji, ki vam lahko z nasveti in z lastnimi izkušnjami ljubeče stojijo ob strani, toda na koncu morate težave rešiti sami. Težave so del vaše življenjske šole. Če stresne situacije spregledate ali se jim izogibate, če jih ignorirate, če se nanje sploh ne odzivate ali pa se iz lastnih napak ne naučite prav ničesar, je le še vprašanje časa, kdaj se boste srečali s telesnimi ali duševnimi težavami. V tem primeru bo stres v resnici slabo vplival na zdravje. Tako da, sprejemanje stresa in s tem nabiranje izkušenj vas bo notranje obogatilo, razumeli boste, da so vse preizkušnje darila, ki vas naredijo bolj produktivne in zadovoljne s sabo. Zdravje bo le logična posledica.

Življenje s stresom

Če ste se pripravljeni naučiti sprejeti stres kot nekaj pozitivnega in z njim razviti zdrav odnos, potem si boste omogočil, da se boste učili, prilagajali, razvijali, rastli. To vam bo omogočilo, da boste živeli srečno in zdravo.

Tukaj in zdaj

To, kar je za nekoga nestresno, utegne biti za nekoga drugega neznosen stres. Ljudje smo si namreč po obvladovanju stresa in odzivanju nanj zelo različni. Za vse pa velja enako, da je potrebno živeti tukaj in zdaj. V kriznih trenutkih vam lahko »zavedanje v trenutku« reši življenje, saj se boste na stres odzvali pravočasno in ustrezno. Predstavljajte si, da vam med vožnjo skozi križišče drug avto odvzame prednost. Če boste z mislimi na cesti, če boste pozorni na dogajanje, boste z večjo verjetnostjo pravočasno odreagirali. Če pa boste med vožnjo premlevali neprijetne dogodke iz službe, s partnerjem, pa se vam v veliki verjetnosti obeta prepozna reakcija in posledično trk. Tako da, kadar se vam v življenju začnejo dogajati neprijetnosti, vam verjetno življenje sporoča, da se ustavite in si vzemite čas za premislek, za spremembo.

Ozdravimo stres

Konvencionalna medicina je prepričana, da v zvezi s stresom ne morete ukreniti prav nič. Ne ukvarja se z vzroki, ki so strs povzročili. Zdravi posledice, kot so bolečine v želodcu, depresija, anksioznost, izgorelost, bolečine v sklepih. Za vse ima namreč zdravila.

Toda pri odpravljanju večine težav, ki so posledica stresa, je ključno poiskati vzroke zanje in jih, skupaj s posledicami, odpraviti. Ker je stres dokazano povzročitelj številnih obolenj, je še kako pomembno, da ga obravnavamo resno.

Bistvo je v vspostavitvi zdravega odnosa do stresa in ga tudi obvladovati. Obvladovanje stresa nemalokrat pomeni tudi to, da se na stresen dogodek ustrezno in pravočasno pripravite.

Koliko tehta kozarec vode?

Učitelj učencu naroči, naj vzame v roko kozarec z vodo in ga dvigne. Vpraša ga, koliko kozarec z vodo tehta.

Učenec odgovori, da nič kaj preveč, da je lahek.
Učitelj nadaljuje na naslednje vprašanje. Zanima ga, če bi bil kozarec tudi lahek, če bi ga z iztegnjeno roko držal več ur. Učenec kot iz topa odgovori, da v tem primeru bi pa bil kozarec težji.
Enako je s težavami. Ne gre za velikost težave, temveč za čas. Čas obremenjevanja.

Veliko lahko naredite s tem, da tako kot kozarec, tudi stres odložite. To se lahko naučite, je veščina. Dlje kot boste ostajali v stresu, dlje kot boste ostajali v nizkih vibracijah, bolj neznosna bo postajala obremenitev. Prevelike obremenitve vodijo v izgorelost. Naučite se dvigniti in tudi spustiti kozarec. Ko to obvladate, lahko brez napora kozarec dvignete in spustite tudi 100x zaporedoma.

Na naši stran uporabljamo piškotke za pravilno delovanje strani in beleženje obiskanosti strani. S strinjanjem nam dovolite uporabo piškotkov.

Privacy Settings saved!
Nastavitve zasebnosti

Tukaj si lahko nastavite prikaz piškotkov.


Za uporabo spletne trgovine je sprejetje piškotkov obvezno.
  • wordpress_test_cookie
  • wordpress_logged_in_
  • wordpress_sec

Zavrni vse piškotke
Sprejmi vse piškotke
0
    0
    KOŠARICA
    Košarica je praznaNazaj v trgovino