V.I.P. POSLOVNI

Biti na vodilnem položaju in hkrati biti družinski človek je danes zelo težka naloga, saj morate usklajevati vlogo poslovnega lika z vlogo zakonca, starša in mnogokrat tudi gospodinje. Vodstveni položaj zahteva celega človeka in ponavadi ostane zelo malo časa zase.

Tempo življenja se odvija v polnih obratih in če sproti ne poskrbimo zase, le ta stres na daljši rok pušča katastrofalne posledice (srčno žilna obolenja, sladkorna bolezen, okvare skeletnega sistema).

Dokazano je, da če se na stres odzovemo tako, da ga uspemo obvladati in je stres zaradi tega krajši, to omogoča preživetje in pomembno prispeva k razvoju in uspehu. Dolgotrajen stres pa lahko privede do bolezni in neučinkovitosti. Na začetku se pojavi kronična utrujenost, slab spanec, oslabelost v mišicah in okorelost celotnega telesa. Na koncu pade imunski sistem in težave se pričnejo manifestirati v obliki bolezni.

V.I.P. poslovni program je prilagojen vašim individualnim potrebam. Naučili se boste učinkovitega odpravljanja vsakdanjega stresa in stresorjev. Osvojili boste nove rutine, tempo in vzorce, ki vas bodo odvrnile od izgorelosti, ki ogroža osebno in managersko življenje.

Z V.I.P. poslovnim programom boste v vaš urnik uvedli zdrav in reden način prehranjevanja, učinkovite treninge in čas za aktivni počitek. Energijo in delovno storilnost si boste dvignili v višave.

Termini treningov se sproti prilagajajo vašim obveznostim.

VADBE

*Zmorem in bom!*

Treningi so sestavljeni tako, da vam ne bodo vzeli veliko časa. So pa izredno učinkoviti in zajemajo:

  • Test gibljivosti, moči in kondicije na začetku in na koncu programa.
  • Osnovne meritve na začetku in na koncu programa.
  • Dva strokovno vodena treninga na teden.
  • Tedenska navodila za tretji samostojni trening v naravi, doma, na poti.
  • Izvedba treninga v vrhunski telovadnici zaprtega tipa, namenjeni osebnim treningom, daleč vstran od radovednih pogledov.
  • Vadba prilagojena na vašo trenutno telesno pripravljenost in glede na vaše želje in cilje.

Treningi so kombinacija naslednjih treningov:

  • Kondicijski trening za jačanje funkcionalnih sposobnosti srčno žilnega in dihalnega sistema.
  • Trening za moč in krepitev celega telesa pod obremenitvijo.
  • Treningi za preoblikovanje.
  • Hujšanje.

Naučili se boste tudi varnega izvajanja treningov

  • doma, v hotelski sobi, na fitnessih, telovadnicah,
  • vaje med dolgimi vožnjami v avtu, na vlaku, letalu.

IZOBRAŽEVANJE

*Se ne iščem, se ustvarjam!*

  • Tehnike, s katerimi boste zamenjali slabe navade z zdravimi navadami, ki vas podpirajo v življenju (začetek dneva, prehrana, gibanje, pozitivno razmišljanje, spanje)
  • Tehnike sproščanja in umirjanja.
  • Pravilna telesna drža s katero boste preprečili bolečine v vratnem in ledvenem delu hrbtenice.
  • Samomasaža.
  • Pravilno dihanje s trebušno prepono.
  • Tehnike s katerimi premagamo trenutne utrujenosti in si dvignemo koncentracijo.

PREHRANA

*Doslednost je DNK uspeha!*

Naučili se boste osnov zdrave in uravnotežene prehrane in se seznanili z živili, ki so vam pisana na kožo. Vse novo znanje bomo podprli s super motivacijski nasveti, da boste lažje sledili spremembi. Izobraževanje o zdravi in uravnoteženi prehrani poteka tekom celotnega programa.

Seznanili se boste z napotki kako uvesti uravnoteženo prehrano v vaš vsakdan.

  • Prehrana na poti (avto, vlak, letalo).
  • Kako pametno naročati in izbirati prehrano v restavracijah, hotelih.
  • Prehrana za dvig energije.
  • Prehrana za dvig koncentracije.
  • Enostavni recepti za pripravo obrokov v službi, malica to go.
  • Nakupovalni seznam in enostavni recepti.
  • Svetovanje o prehranskih dopolnilih.

Program deluje! Preverjeno!

Ponujam vam 100% garancijo na rezultat.

V primeru, da v mesecu dni ne bo želenih rezultatov, vam denar povrnem.

Prijavite se na informativni razgovor!

MNENJA STRANK

Martina Janžič Ivanišević

Ko sem spoznala Mojco, sem začutila, da bi bila to prava oseba katera bi mi lahko pomagala, da naredim zase še nekaj več.

Moja želja je bila, da bi trenirala pod nadzorom nekoga, ki mu lahko popolnoma zaupam. Misel, da bi me trenirala ženska se mi je zdela odlična. Želela sem si osebno trenerko, ki bi mi pomagala k boljšemu počutju, večji gibljivosti in čvrstosti telesa. Imela sem tudi željo po dvigu energije, ker sem se večkrat počutila utrujeno.

Predvsem me je pri programu pritegnilo področje izobraževanja. Moj delovnik je namreč poln obveznosti, tako v poslovnem kot v privat življenju. Kot večina poslovnih žensk, sem tudi sama razpeta med delovnimi obveznostmi in družino. Sem mamica dveh majhnih otrok, ki seveda rabita še veliko mero pozornosti. V družini dajemo precej velik poudarek na uravnoteženo prehrano, ki je sestavljena iz doma pridelane zelenjave in sadja, domačega mesa in domačih jajc. Vse našteto pa pomeni še dodaten čas za urejanje domačega vrta, izbiranja domačih živil in pripravo uravnoteženih obrokov. Zraven tega pa še določenih živil moj želodec ne prenese, kar je še dodatna ovira pri izbiranju in pripravi obrokov. Vse obveznosti so se s časoma nabirale do te mere, da se je pri meni začela pojavljati kronična utrujenost in občasna brezvoljnost.

Začele sva pri hrani. Mojca mi je predpisala prehranski protokol, ki je zajemal živila, ki so blagodejno vplivala na moj želodec. Prav tako sva naredile plan s katerim sem osvojila, da obrokov ne spuščam. Tekom programa sem k prehrani dodajala tudi prehranska dopolnila, ki so uravnovesila in izboljšala mojo prebavo.

Treningi so potekali kratko in intezivno. Ozavestila sem svoje telo in z njim vse mišice. Še posebej je bilo to opazno, ko je bil po treningu prisoten »muskelfiber«. Skozi program sem spoznala kar precej vaj za hrbet, ki mi pomagajo obdržati stanje brez bolečin v prsnem in ledvenem delu hrbtenice. Naučila sem se tudi pravilnega izvajanja počepa, ki ga na prvi vaji nisem uspela izvesti. Vzrok je bil v slabi mobilnosti gležnja, kar sem s trenigom odpravila. Prav tako je kondicija zdaj odlična.

Tekom treh mesecev sem odpravila razdražljivost, nemir, slabo voljo in nespečnost. Prav tako sem se z naučenimi tehnikami razbremenila in zadihala s polnimi pljuči. Misli so se uredile, posledično sta se vrnili koncentracija in delovna storilnost. Energija se mi je dvigila in vsesplošno razpoloženje je sedaj odlično! S treningi rada nadaljujem in tako ostajam v odlični formi.

mag. Krajnc Bojan

V V.I.P. poslovni sem se vključil s pričakovanji predvsem na področju prehrane. V vsem tempu in sicer v zelo organiziranem načinu življenja v poslovni in privat sferi so vseeno ostajala odprta vprašanja okrog uravnotežene prehrane. Težave, ki sem jih imel na začetku programa so se navezovale predvsem na občasno napihnjenost. Po duši sem gurman in z velikim užitkom jem kvalitetno in dosti. Ker si nisem znal odgovoriti sam, sem začel iskati pomoč. Vedel sem, da je moje znanje potrebno nadgraditi, zato sem se odločil, da tudi sam potrebujem osebnega trenerja, ki me bo po tej poti vodil. Tako sem se odločil za Mojco. Po natančnem pregledu mojih jedilnikov in mojih ustaljenih navad in želja so sledila eksaktna navodila, ki sem se jih držal. Spoznal sem katere jedi mi ne povzročajo težav, prav tako kombinacije živil, ki se jih sedaj izogibam. Seznanil sem se tudi s pravilnim prehranjevanjem pred in po treningu. Super je, da lahko še naprej jem vse, razlika je samo v tem kdaj in v kombinaciji s čem. Sedaj uživam tudi prehranska dopolnila, ki mi pomagajo v vsakodnevnem življenju, še posebej kadar je prisotna zame težka hrana, ki je del poslovnih srečanj.

Odlični so tudi napotki za dvig energije sredi dneva. Moj delovni dan ima zelo veliko ur in storilnost mora biti na višku. Ker presedim večji del dneva ali v pisarni ali v avtomobilu, so zelo dobrodošle vaje, ki me čez dan ohranjajo vitalnega. Posledično sta moj um in telo usklajena!

Treningi so bili naporni in zahtevni ravno toliko kot sem rabil. Mojca je dobra motivatorka in velikokrat te uspe pripravi na več kot misliš da zmoreš. Občutek po doseženem cilju pa je fantastičen. Ker imava z ženo otroke še majhne, nama je najbolj priročno, če večino treningov opraviva doma. Včasih se nama pridružijo še otroci. V programu sem se naučil pravilnega izvajanja vaj na napravah in pripomočkih, ki jih imamo doma. Tako lahko učinovit in varen trening naredim tudi doma.

Suma sumarum sem zelo zadovoljen. Prehrana je urejena, prebava še bolj. Jem redno, treniram redno in kar je najbolj pomembno, uživam!

mag. Nataša Štelcer

VAS ZANIMA VEČ?